CONTACTEER ONS
+32(0)3 244 1870

The Marketing Spot Brusselstraat 51
2018 Antwerpen
info@themarketingspot.be

 

The Marketing Spot KMO-Marketing Systeem

LOYALTY
OPBOUWEN

LOYALTY OPBOUWEN

Maak het beste van wat u heeft en zorg dat u het houdt.


“Mass advertising can help build brands, but authenticity is what makes them last. If people believe they share values with a company, they will stay loyal to the brand.”
 

― Howard Schultz

Het is fundamenteel om loyalty te optimaliseren, klantentrouw op te bouwen, retentie in uw KPI's op te nemen.

Want op een trouwe klant kan u bouwen.

loyalty klantentrouw

Vooraleer een klant een loyale klant wordt,  moet hij zich dus verwant voelen met uw merkbelofte en moet u die belofte ook waarmaken. Dus :

  • Walk your talk, doe wat u belooft. U heeft uw merk(belofte) al afgestemd op wat uw doelgroep nodig heeft of wenst. Door die belofte te houden, behoudt u dus uw relevantie voor de klant.

  • Blijf betrouwbaar. Zorg dat de uitvoering van uw dienst voldoet aan de verwachting. Of beter nog, lever sterker werk , een beter product dan verwacht. Exceed expectations, zo vaak als mogelijk is. En lever minimaal een product of dienst af met een constante en goede kwaliteit, waardoor uw klant weet dat uw merk waar voor zijn geld garandeert.

  • Geef een goede, idealiter persoonlijke, service. Die is onontbeerlijk om uw klant zo tevreden te maken dat hij trouw wordt aan uw merk. 

  • Apprecieer uw klantentrouw, optimaliseer en meet hem regelmatig via klanttevredenheidsonderzoek, zodat u snel kan ingrijpen als er een probleem opduikt.


Meer weten over het klantloyaliteit?

Contacteer ons. We helpen u graag uw klantenportefeuille behouden.

Dit artikel delen

Submit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Een gloednieuw e-book

 

 

Marketing is dagelijkse kost

KMO Marketing Kompas

 

gratis ebook kmo marketing kompas

 

Kwaliteitsgarantie

 

ISO

ISO gecertificeerde dienstverlening